mandag den 11. juli 2011
DAMN GOOD COFFEE!
Længe har jeg ønsket mig den amerikanske tv-serie Twin Peaks, men efter flere fødselsdage og juleaftener uden den, har jeg endelig selv fået købt den. På dagen blev jeg nødt til at se første afsnit (eller rettere the pilot) og jeg må indrømme at jeg har forelsket mig i den skæve, humoristiske, men samtidig dystre tv-serie. Lige fra den mærkelige special agent Dale Cooper, med alle hans diktafon-optagelser til Diane, til måden den er filmet på. Jeg er ligesom så mange andre fuldstændig solgt!
Jeg håber, at sommeren bliver kold og kedelig, for så har jeg en undskyldning for at sidde indendørs og nyde det ene afsnit af Twin Peaks efter det andet. Imens må den stå fint på min hylde indtil regnen vælter ned og jeg skal tilbringe flere timer med Agent Dale Cooper og indbyggerne i den ellers så idylliske bjergby Twin Peaks.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar