onsdag den 8. juni 2011

Q som i Quintin

Quintin Tarantino


Den første instruktør jeg vil skrive om skal selvfølgelig være en af mine yndlinge! Fra første gang jeg sammen med min far så Pulp Fiction har jeg været fuldstændig forelsket i hans måde at lave film på!
Jeg har desværre kun set hans mesterværker Pulp Fiction, Kill Bill 1-2 og Inglourious Basterds, men jeg har gjort det til et nyt projekt at få set alle hans film! Den næste Quintin film jeg skal se bliver Reservoir Dogs (på dansk "Håndlangerne") fra 1992, da den også er en del af mit film-projekt 1001-film.
Tarantino forstår at skabe et univers omkring hver af sine film og det er en fornøjelse, at se skuespillerne arbejde når de har så fantastisk og morsomt et manuskript! Jeg håber han bliver ved med at lave lige så geniale film, for jeg er i hvert fald fast seer.

Thumps up for Quintin Tarantino!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar